Exhausted!

Så sjukt trött. Igår lät jag kroppen vila från träning, men idag gav jag järnet på cirkelfys. Det var helt sjukt jobbigt men så skönt nu efter. Imorgon ska jag på magnetröntgen med min rygg och sedan köra ett magpass på gymmet. Kan även hålla tummarna för lite sol, har verkligen hållit mig borta från solen senaste veckan. Fick helt enkelt nog av den, men nu är jag på g igen! Puss

Nyklippt!

Nyklippt och nyslingad, blev i alla fall en liten förändring. Fint? Imorse åkte jag till frisören och var där i ca 3 timmar. Nu ska sticka till sjukgymnasten innan vi ska till morfar över natten. Ska bli mysigt att få träffa honom och min låtsas mormor, det var länge sedan nu. Ska försöka uppdatera där, beror på om jag har internet.

Jul. 28, 2013

Jag är så lat, har inte orkat blogga och tar alla tillfällen jag kan till att kolla serier. I fredags var jag på gymmet och körde ben och rumpa, sen hade vi Pärnilla, Christer och Frida på middag. Riktigt mysigt faktiskt! Morgonen efter (igår) åkte jag ned och tränade med Frida och Pärnilla, inte det lättaste jag gjort med min träningsvärk. Sen igår kväll var jag ute och åt med Julia, hennes pojkvän och hans kompis. Idag hoppas jag på att få övningsköra lite och sen ska jag nog till gymmet innan jag ska sitta barnvakt åt grannarna. Nu ska jag återgå till slöandet framför serier en stund, see you later!

Wanted!

Inför hösten måste garderoben uppdateras och här är några saker som ska införskaffas.

Back home!

Efter en lång dusch kryper jag nu nere i sängen framför Grey's anatomy. Vi är nu hemma igen efter en härlig vecka med massa sol i stugan. Hse ni haft det bra? Kramis

Att rekommendera!

Att rekomendera, Grey's anatomy. En superbra serie som jag suttit bänkad framför idag. Har man sjukhusfobi kanske man ska undvika den. Det är min och mammas serie som vi tittar på tillsammans lite då och då, men det går lite trögt enligt mig. Så imorse började jag kolla om och den är verkligen jättebra.
Nu ska jag byta serietittandet till film! Kram

22 juli 2013

Bilden tog slag här om dan på min söta kusin.

Sorry för dålig uppdatering! Har haft fullt upp med att slöa så har helt enkelt inte hunnit. Igår var det som alla andra dagar har varit här, varmt. Under förmiddagen låg jag i solen och badade, sen spelade vi spel innan fotbollen började. Jag och mamma som inte är så intresserade tog min kusin i vagnen och gick ut på en promenad. Tanken var att bara gå en liten stund för att få lite motion, det slutade med att vi gick över en mil i rask takt.

Idag ska vi ta det lugnt och jag ska troligen övningsköra en stund sen. Hoppas allt är bra med er! Kram

20 juli 2013

Bilden har jag tagit hos farmor och farfar

Hej vänner!
Idag har det varit helt sjukt varmt inte en vindpust och inte ett moln, super skönt! Självklart har jag alltså spenderat min dag i solen vid sjön. Avslutade även eftermiddagen med intervallträning och ett simpass över sjön och tillbaka. Imorn ska jag nog ta en långpromenad och köra styrka på det, känner att jag latat alldeles för mycket nu och min kropp behöver komma igång igen. Nu blir det mys och grillning framför brasan vid sjön.

Hjälp mig!

Nu behöver jag hjälp!
Jag är så otroligt trött på mitt hår och har absolut ingen aning om vad jag vill göra eller vad jag passar i. Vad tycker ni? Kom mer än gärna med förslag och tips!

Jul. 18, 2013

Var faktiskt duktig och kom iväg på en pw tillsammans med min moster, när vi kom hem körde vi lite fys innan vi kastade oss i sjön och tog en simtur över sjön och tillbaka. Dagens lilla träningspass avklarat! Har även hunnit med mycket mys med Aleida, kollat serier och sovit en stund. Nu blir det nog mys framför en film och kanske ett kvällsdopp! Kram

Morgonmys på hög nivå!

Godmorgon! Imorse skippade jag morgonpromenaden och istället hade jag och Aleida mys framför världens bästa barnprogram babblarna! Tar nog en pw och kör lite styrka på eftermiddagen istället.

See you later!

Some pictures!

Idag har det varit strålande sol och riktigt varmt, vid dessa tillfällen är det allt bra att ha sjötomt. Emma har badat mest hela dagen medan jag njöt av en bok på bryggan. Mina två mostrar och min lillkusin Aleida kom idag så nu är det full fart hela tiden. Ovan ser ni en massa härliga bilder på mig och Aleida, en riktig god sak. Även en fin bild på min syster Emma, kika gärna in på hennes blogg http://emmabremfors.blogg.se/

Puss och kram!

Från det ena till det andra!

Från att ligga på stranden med all inklusive, till att uppleva svensk sommar djupt in i Värmlands skogar. Efter en dag i bilen är vi framme i stugan i Värmland, just nu njuter vi av lugnet innan mostrar med respektive och lilla kusin Aleida dyker upp imorgon. Jag hoppas kunna uppdatera lite under veckan, men som sagt är jag mitt i skogen och täckningen är inte precis där jag vill. Jag, mamma och Emma åker hit varje år men välkomnas alltid av regn, men idag tittar solen fram.

16 juli 2013

Jajamen, ni ser rätt! Uppe med tuppen är jag nu för en pw. Ha en bra dag! Kram

Mysdag med familjen

Idag åkte vi tillsammans med farmor och farfar till Taxinge slott och hade mysdag. Kakbuffé med enorma bakelser, kakor och tårtor ville gärna bli uppätna. Men mina ögon stannade för nån slags chokladtårta, mums! Sedan åkte vi hem till farmor och farfar där vi bjöds på middag, en otroligt mysig dag med de närmaste! Imorn bär det av till stugan i Värmland. Ska försöka vara duktig och ta en pw innan sjukgymnastiken som är klockan 8, tror ni jag lyckas? Det blir helt enkelt upp till bevis!

Puss!

Turkiet 2013

Bilden tagen vid poolen en sen kväll.

Min underbara milkshake under shoppingrundan!

Detta hittade jag på en marknad och i affärer.

Här var lite blandade bilder från Turkiet. Jag får ursäkta för den katastrofala kvalitén få alla bilder är tagna med mobilen. Kan dra lite snabbt vad vi hade för oss de dagar jag inte bloggade, på måndagen var vi på en båtresa hela dagen tillsammans med några kompisar som också var i Turkiet. På båten kunde man sola och bada vid olika badställen, på eftermiddagen åkte vi till en strand som hette "camelbeach" där man kunde rida kameler. På tisdagenåkte vi tillsammans med våra kompisar till Bodrum som var närmaste stad, där vi gick på marknad och i affärer. På onsdagen och torsdagen låg vi bara och slappade vid havet, och sent på torsdag kväll lämnade vi hotellet och åkte hem.

En riktigt bra vecka helt enkelt!

Home sweet home!

Hallå där! Ledsen för några dagars tomrum, Turkiet bjöd på en massa saker och dagarna räckte helt enkelt inte till. Det kommer ett inlägg om dagarna jag missade senare med lite bilder osv.

Nu njuter jag av en nyöppnad bok i skuggan medan ni andra ligger och steker i den varma solen. Hörs sen!

Kram

Turkiet dag 3

Bilder från dagens båttur!
Kvällsbild vid havet.

Hej allihop! Dagen startades med en löptur tillsammans med pappa innan frukosten. På förmiddagen åkte vi även ut med en båt där mamma och jag som är höjdrädda stannade i båten och solade (som ni ser på bilden ovan) medan pappa och Emma provade parasailing, som innebär att man kopplas till en fallskärm som sedan släpps från båten och flyger man. Riktigt häftigt men jag vågade inte. På eftermiddagen har vi bjudits på den riktiga värmen som verkligen bränns. Det har därför blivit en hel del badande idag. Nu på kväll har vi käkat middag och sitter nu i baren och lyssnar på dålig livemusik. Imorgon ska vi ut på båtresa till olika stränder.

6 juli 2013

Imorse slet pappa upp mig ur sängen och sen tig vi en promenad längs stranden oförändrad att sedan kika på alla ENORMA båtar, om man har setören stor privatägd båt hemma så är de supersmå i jämfört med de här! Den fina bryggan vid havet blev idag och säkert även morgondagens solställe! vi har idag haft 40 grader, riktigt skönt men det känns inte riktigt då det hela tiden fläkar. Vi har under kvällen bjudits på en god middag vid havet och sedan en akrobatshow. Nu sitter vi vid poolbaren och ska snart gå och lägga oss. Därför blir deetta godnattkram från Tukiet!

Dag 1 och redan kräfta!

Första hela dagen är nu snart slut. Vädret har varit underbart, det har varit varmt men det kommer hela tiden vindpustar så man märker inte riktigt att solen är så stark. Jag har därför bränt mig på ryggen, trots mina lass med solkrämer. Lite besviken men det är som det är och nu får jag väl försöka hålla mig i skuggan. Nu ikväll är det nått slags "whiteparty" så idag är vi alla vitklädda, vi får se vad det är för nånting men kan alltid hoppas på nått kul! Vi hörs kanske senare.

5 juli 2013

Turkiet!! Hur mycket bättre kan det bli? Så otroligt trevliga människor, massa sol, bad och mat. Känner mig så servad och bortskämd, så fort vi kom skulle de bära bagaget osv. Vi har hunnit kika runt på hotellet, badat i havet och legat vid poolen. Så skönt! Inte nog med det, mamma och jag tog en spontan trip till en liten stad nu på kvällen och blev bortskämda med turkisk massage. Den turkiska massagen består utav bastu, skrubb för att få bort död hud, någon slags skumtvättning, ansiktsmask och en helkroppsmassage. Helt otroligt skönt, behövde verkligen det! Nu ska vi ta en drink och sen bada fötterna i havet! Ska försöka uppdatera varje dag, kram på er!

Bilden tog jag under flygturen.

Packad och klar!

Godkväll mina vänner! Det blev inget inlägg igår då jag var trött och somnade. Sista dagen på jobbet är nu avklarad, skönt men även lite sorgligt att säga hejdå till alla små barn. Direkt efter jobbet åkte jag på stan och köpte solkrämer. Jag har blivit standardkund på stan den senaste veckan, då jag köpte ett linne i lördags, en långklänning och ett par shorts igår och solkrämer och ett par bikinitrosor idag. Jag är i alla fall glad att jag hittat nått som går att använda.

Väskan är nu packad och klar och det är nu tre timmar tills det är dags att kliva upp igen för att bege sig till Arlanda, planet till Turkiet går tidigt imorgon bitti och jag hoppas på att kunna sova på flyget eftersom jag är inte det största fanet av att flyga. Jag får se hur det blir med uppdatering under veckan, men ska verkligen försöka! Ni får hålla utkik efter nya inlägg helt enkelt!

En stor godnattkram till er!

Jul. 02, 2013

Det fick bli ett sent inlägg eftersom jag haft fullt upp hela dagen. Jag har jobbat, tränat och varit på något som heter måndagskväll där en massa uppträder i skolparken tillsammans med Emma. Vi hade en hel del kompisar som var med idag, bland annat Märta som sedan följde med oss hem och kollade på film. Jag somnade tyvärr i början i filmen och sov tills den var slut, men jag hoppas att E och M tyckte den var bra i alla fall.

Träningen idag fick bli en pw på lite mer än 1 mil + lite magfys tillsammans med Emma. Det var riktigt skönt i det otroligt härliga vädret! Idag är det även endast två dagar kvar tills vi åker till Turkiet och värmen, det ska bli såå skönt!!