Jul. 02, 2013

Det fick bli ett sent inlägg eftersom jag haft fullt upp hela dagen. Jag har jobbat, tränat och varit på något som heter måndagskväll där en massa uppträder i skolparken tillsammans med Emma. Vi hade en hel del kompisar som var med idag, bland annat Märta som sedan följde med oss hem och kollade på film. Jag somnade tyvärr i början i filmen och sov tills den var slut, men jag hoppas att E och M tyckte den var bra i alla fall.

Träningen idag fick bli en pw på lite mer än 1 mil + lite magfys tillsammans med Emma. Det var riktigt skönt i det otroligt härliga vädret! Idag är det även endast två dagar kvar tills vi åker till Turkiet och värmen, det ska bli såå skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback