Packad och klar!

Godkväll mina vänner! Det blev inget inlägg igår då jag var trött och somnade. Sista dagen på jobbet är nu avklarad, skönt men även lite sorgligt att säga hejdå till alla små barn. Direkt efter jobbet åkte jag på stan och köpte solkrämer. Jag har blivit standardkund på stan den senaste veckan, då jag köpte ett linne i lördags, en långklänning och ett par shorts igår och solkrämer och ett par bikinitrosor idag. Jag är i alla fall glad att jag hittat nått som går att använda.

Väskan är nu packad och klar och det är nu tre timmar tills det är dags att kliva upp igen för att bege sig till Arlanda, planet till Turkiet går tidigt imorgon bitti och jag hoppas på att kunna sova på flyget eftersom jag är inte det största fanet av att flyga. Jag får se hur det blir med uppdatering under veckan, men ska verkligen försöka! Ni får hålla utkik efter nya inlägg helt enkelt!

En stor godnattkram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback