Turkiet 2013


 
Bilden tagen vid poolen en sen kväll.
 
 
Min underbara milkshake under shoppingrundan! 
 
 
Detta hittade jag på en marknad och i affärer.
 
 
Här var lite blandade bilder från Turkiet. Jag får ursäkta för den katastrofala kvalitén få alla bilder är tagna med mobilen. Kan dra lite snabbt vad vi hade för oss de dagar jag inte bloggade, på måndagen var vi på en båtresa hela dagen tillsammans med några kompisar som också var i Turkiet. På båten kunde man sola och bada vid olika badställen, på eftermiddagen åkte vi till en strand som hette "camelbeach" där man kunde rida kameler. På tisdagenåkte vi tillsammans med våra kompisar till Bodrum som var närmaste stad, där vi gick på marknad och i affärer. På onsdagen och torsdagen låg vi bara och slappade vid havet, och sent på torsdag kväll lämnade vi hotellet och åkte hem. 
 
En riktigt bra vecka helt enkelt! 
 
Kram på er! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback