Xbeauty

 
Jag vill starkt rekomendera om Xlash vilket är ett ögonfransserum som ger dina ögonfransar näring och gör de starkare vilket leder till längre fransar. Jag köpte en förra vintern och använde den nån gång i veckan under våren och fick många komentarer om att jag fått långa ögonfransar. Har även tagit då och då under hösten och återigen många komentarer. Den finns att köpa i 3 ml och 6ml och jag har 6ml och det verkar fortfarande vara en del kvar. Den appliceras vid ögonfransarnas kant innan läggdags. Xlash kan du hitta på deras hemsida häär där de erbjuder fri frakt och snabb leverans. De säljer även andra skönhetsprodukter som jag hört bra om, som till exempel ögonbrynsserum som gör dina bryn tätare och tandblekning för vitare tänder. Men xlash är det jag har provat och för mig har det funkat utmärkt, så om du är sugen på längre och tätare ögonfransar kika in!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback