Vad händer..

 
Haha, såhär fördriver jag tiden när jag ska plugga... Nejdå, måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. När jag trodde att jag äntligen var redo att blogga igen så orkade jag bara inte. Kände att jag behövde en paus i några dagar. Skönt att bara få tänka på annat ett tag och bara fokusera på träningen och skolan. Jag kan i alla fall säga att ni inte missat något i mitt otroligt tråkiga liv. Min helg bestod av sova, äta, träna och plugga. Riktigt skönt faktiskt. Nu väntar en hyfsat lugn skolvecka, har lite småsaker att göra och förebereda inför nästa vecka då det blir full rulle igen, så hoppas på att kunna stöka undan lite nu under veckan så slipper jag göra allt i helgen. Har tal i svenskan då jag verkligen inte an bestämma ämne, står mellan att klaga på det nya betygsystemet eller prata för abort då talet ska vara argumenterande och i både ämnena har jag skrivit debattartiklar, hmm.. Haha vilka funderingar jag har... Nej nu har jag precis lämnat in en engelska uppsats och ska krypa ned i sängen. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback