Stockholm




Bjuder på en bild på min otroligt goda hotellfrukost. Tanken var att vi (familjen) skulle åka till Romme några dagar och njuta av sista ledigheten på skidor. Men Romme dissade oss genom att ha mindre än hälften av backarna öppna. Vi bokade istället om och tog en natt i Stockholm. Så igår gick vi runt i Stockholm och jag hittade lite träningskläder som jag kan visa sen. På kvällen var jag på hotellets gym och sedan var vi ute och åt. 

Idag gick jag och min syster upp tidigt och gymmade innan frukost. Sen tog vi en tur till Täby Centrum, där jag köpte mig en ny jacka. Riktigt nöjd faktiskt! Jag ska försöka ta bild på den så ni får se. Dessutom klippte jag mig, och inte bara vanligt och tråkigt utan klippte av luggen så att det blev kortare fram. Så nu ska jag se till att göra lite roligare. Hoppas ni har haft det bra! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback