Onödig dag

 
Nu börjar jag få ordentlig bildbrist och det börjar bli dags att fota lite så jag har nått att visa er. Idag har jag i alla fall haft en otroligt onödig dag, mitt schema löd som så att jag skulle haft två lektioner mellan 12.55-16.25. Men sista lektionen blev inställd då vi inte har någon engelskalärare för tillfället och vi fick sluta 14.30. Haha vilket för mig innebar 3 timmar resa och 1,5 timme i skolan. Men men, skönt att komma hem tidigt i alla fall! Under kvällen har jag pluggat, tränat och pluggat igen, verkligen standarden. 
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg är ett av mina nyårslöften att springa tjejmilen, dvs lära mig springa 1 mil. Jag har lagt upp träningen som så att öka med 5 minuter varje vecka. Den här veckan är det 30 minuters målet som gäller. Sprang igår 25 min och idag 27.5 min. Känner mig faktiskt riktigt nöjd just på grund av att jag klarar mer ocg mer och känner skillnaden på hur länge jag kan springa innan tröttheten sköljer över mig. Efter löpturen som slutade på 4.6 km, gick jag en stund innan jag körde mage tillsammans med Fanny. Ett bra pass enligt mig! 
 
Hoppas ni haft en bra dag, många kramar! 

Kommentarer
Lina säger:

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Moa Bremfors

2014-02-24 | 13:20:26
Bloggadress: http://systerkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback