Gott nytt år!

 
Gott nytt år på er! Hoppas ni hade en grym nyårsafton med fina människor, god mat och raketer! Ledsen för den katastrofala bilden, men det var den enda jag tog igår. Jag hade en lugn nyårsafton med min kompis Jennifer, men tyvärr blev hon sjuk under kvällen och jag var inge pigg då jag råkat göra något med min rygg, kan för tillfället inte böja mig eller belasta. Vilket känns så surt då jag är så otroligt sugen på att träna. Men aja, nu sitter jag hemma i soffan i mjukisbyxor och bara tar det lugnt. Har kommit fram till att juldagen och nyårsdagen är de traditionella slappardagarna, man ska inte behöva göra nånting! 
Så återigen, hoppas ni får ett riktigt bra 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback