Looov!!

Foto av Fanny Persson
 

Jag förstår inte vad som gör skolan så jobbig och tidskrävande helt plötsligt. Har varit tvungen att ägna sena kvällar till skolan i flera dagar nu. I onsdags satt jag uppe till halv tre på natten och gick upp vid 6, torsdag kvällen fick jag tillbringa i Bålsta för att jobba matten och samma sak med fredag förmiddag. Idag har jag suttit i princip halva dagen och är inte klar än. Så himla drygt och det suger på krafterna, men men har faktiskt två veckors lov nu.. 
 
Två veckor?! Jajamen, tidigt imorgon bitti åker vi till Åre för att tillbringa en vecka med snö och massa skidåkning. Sedan veckan efter är det mitt riktiga lov, fast kommer nog behöva ägna den veckan till mycket plugg eftersom jag missar en del när jag är borta. Men ska i alla fall blir otroligt skönt att komma iväg lite nu och framför allt få komma till snön, är så trött på allt regn. 
 
Hoppas ni har en bra helg, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback