Home sweet home!

Bilden tog mamma en dag i backen
 

Nu är vi äntligen hemma, efter nästan 70 mil, så otroligt skönt att ligga i våran soffa och ännu skönare ska det bli att få sova i min egna säng. Är så glad över att inte behöva gå i skolan den här veckan, för nu börjar nämligen mitt riktiga lov. Dock är det proppat med plugg att ta igen och tänker även lägga ned resten av mi energi på träningen då jag legat på den lata sidan i en vecka nu. Funderar starkt på att ta en sovmorgon imorgon och vakna när kroppen väljer att vakna, det var länge sen. Nu ligger jag i soffan och kollar på en film med mamma och pappa, har även skrivit lite på en samhällsuppsats som tyvärr är sen in. 
 
Juste imorgon fyller min blogg 1 år så passa på att kika in då för då kommer en liten årsresumé och även en liten nyhet. Många kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback