Helgen..

 
 
Lite små bilder från gårdagen då vi hade mysdag med några familjekompisar. Gårdagen med ett intensivpass som bjöd på en hel del styrka och kondition i form av en hel del intervaller och burpees. Därefter duschade jag och hoppade i understället för när gästerna kom tog vi på en gång en långpromenad med fika på vägen. Efter duschade vi och kröp ned i mjukiskläder och hade en mysig kväll. 
 
Idag har jag varit på gymmet där jag sprang 5 km och körde mage, sen kom farmor och farfar på fika då jag var så dålig och fuskade med mitt matschema. Sedan hjälpte mamma mig att förbereda mig inför mitt tal jag ska hålla imorn, är helt sjukt nervös. Nu sitter jag hemma hos morfar, är nämligen tidig vecka så jag passar på att bo här. 
 
Hoppas ni får en bra vecka! Många pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback