Saknad!

 
Att saknaden kan bli så stor, så länge det är tomt så märker man det inte men när man får träffa de man saknar det är då saknaden uppstår. Det är så otroligt mycket som har färandrats det här året, svårt att säga om det är positivt eller negativt. Självklat för det negativa med sig positiva saker och utan det negativa och svåra kommer man inte vidare och utvecklas.
 
Mina lektioner blev igår inställda och är man klar med allt på torsdagen är man ledig på fredagen, så redan i onsdagskväll tog jag helg. Både skönt men även lite långtråkigt! Igår pluggade jag för att få vara hema idag och idag har jag träffat min saknade Nathalie. Först var vi upp på stan och åt lunch, sedan var vi hemma hos mig och då kom Emma också. Superkul! Nathalie och jag har haft ordentligt fredagsmys med bastu, tacos och film. Tummen upp på det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback