17 september 2013

 
I det här regnrusket passar det bra att drömma sig tillbaka till sommaren och Turkiet. Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén. Idag har vi haft fullt upp i skolan och sen var jag ute och gick med min efterlängtade Fanny. Vi hade inte setts på flera veckor, så en långpromenad behövdes verkligen för att få prata av sig. Nu ska jag renskriva inlämningen som ska in i företagsekonomin imorn. Imorgon är det onsdag och troligen ska  IOS7  uppdateringe komma, har inte riktigt bestämt om jag ska uppdatera på en gång eller vänta eftersom det verkar som att många appar inte riktigt kommer hänga med, haha vilka funderingar.. Snart är det i alla fall helg igen, helt galet hur fort det går! Nu ska jag skriva klart, så godnatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback