Shopping!

Gråstickad vardagsklänning - NewYorker 249 :-, Svart vardagsklänning - Vera Moda 299 :- 
 

Idag har jag äntligen fått njuta lite av det underbara höstlovet, vaknade upp bredvid systrami som kom sent igår kväll och ville sova hos mig. Efter frukosten körde JAG iväg hela familjen i riktning mot Västerrås där vi skulle höstshoppa. Blev en hel del och nu är jag i princip pank. Jag tänkte att jag lägger upp lite i taget så ni har nått att kolla efter! Dessa två enkla men fina basklänningarna köpte jag idag och är riktigt nöjd, tror att de kan komma väl till användning i höst-och vintermörkret. Nu ska jag krypa ned i sängen och plugga lite, hörs imorn! 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback