Work hard!

 
Åh vad jobbigt allt kan vara ibland. Jag har pluggat varenda kväll nu för att verkligen kunna allt inför provet i privatjuridik jag hade idag. Jag började skriva vid 15.40 och skrev till 18.20, och kan inte riktigt säga att jag blev nöjd och kände mig helt klar när jag lämnade in. Det blev helt enkelt en lång dag, medan klassen slutade vid tolv så kom jag hem halv åtta. Träningen fick därför vänta till i imorgon då jag ska träna direkt när jag slutat, skönt. Behöver verkligen koppla bort all stress och trötthet. Det börjar också närma sig fredag vilket innebär att jag åker hem, kan inte beskriva hur mycket jag saknar min säng, mamma, pappa och Emma. Haha, jag är verkligen en riktig hemmagris, även fast jag har ganska enkelt för att bo borta så längtar jag altid hem till det vanliga. 
 
Nu ska jag krypa ned i sängen och belöna mig med lite serier för första gången denna vecka. 
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback