Skön dag!

Ursäkta dålig mobilbild från gymmet ;)
 

Hallå bloggen! Har ni sett vilken mysig polo-poncho jag hittade i garderoben när jag packade i söndags. Supermysig en kall dag som denna. Idag startade dagen med matteprov vilket gick ganska bra, sedan hade jag företagsekonomi och svenska vilket var supertråkigt. Efter lunchen stannade jag och Julia (i klassen) kvar och arbetade med en presentation vi ska hålla om EU:s jordbrukspolitiken, det gick faktiskt jättebra och vi är inte alls långt ifrån klara. Runt två bestämde vi oss för att sluta och jag drog direkt till gymmet där jag sprang 5 km och körde mage. Hade även träningsvärk efter gårdagens armpass. 
 
Nu sitter jag och överväger att börja med en historiauppsats som ska vara inne nästa vecka, men hittar bara på en massa annat att göra (som att blogga) för det är så sjukt svårt och fattar verkligen nada. 
Puss och kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback