Kallt igen!

Skidjacka 8848 - inköpt förra vintern, vita skidbyxor med rosa detaljer - Stadium 999:-, vita skidvantar - Stadium 299:- 
 

Nu när kylan börjar komma tillbaka och vem vet, vintern kanske är på gång, så passar det väl att visa mina nya skidbyxor och skidvantar som jag fick av mamma och pappa förra veckan. Ser vekligen fram emot lite kyla och mys, jullov osv. 
 
Idag åkte jag in till Stockholm tidigt för att plugga med Jennifer, vi satte oss på Espresso House och myste, Sedan åt vi lunch innan skolan började. Jag hade tur och hann med ett tidigare tåg så hann precis få i mig lite mat innan cirkelfyset. Nu ska jag krypa ned och läsa lite inför lite prov som kommer senare i veckan. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback