Del 4

Vit vintage-blus - Lager 157 200:-, vit tunn sjal - Lager 157 60:-, Vit tunn blus - Vera Moda 249:-, Svarta jeans - Vera Moda 299:-, Svarta jeans - Rut m. flera 150:- 
 
Oj nu blev det många saker på en gång, haha. Hade faktiskt inte tänkt köpa några byxor eftersom jag har typ tre par svarta jeans (nästan det enda jag använder) men sprang på ett par från Vera Moda för en billig peng och slog till. Sen hade Rut m. flera utförsäljning och där hade de svarta jeans jättebilligt så köpte ett par till. Jag är jättenöjd med den vita vintage-blusen, men lite halvnöjd med den andra. Känner mig ite riktigt bekväm, men aja det blir nog bra. Ber om ursäkt för dåliga bilder. 
 
Haha, hoppar ett dagsinlägg för mitt liv är så otroligt tråkigt. Kort sammanfattning, plugg och träning. 
Hoppas alla har haft ett superbra höstlov och precis som jag längtar till jul! 
Kramis!

Kommentarer
Mathias&Rebecca säger:

Vilka fina klädes plagg!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma! :)
Moa Bremfors

2013-11-03 | 21:06:46
Bloggadress: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback