24 november 2013

 
Hallå där! Som ni ser har vinterjackan åkt på och jag väntar nu på snöns ankomst! Kan säga att den är efterlängtad. Snart är helgen slut igen och jag har haft en allmänt skön helg, hur har er varit? Igår pluggade jag på förmiddagen inför veckans alla prövningar, sedan tog jag en löprunda på ca 4 km innan jag svängde förbi gymmet och körde mage, därefter sprang jag hem och duchade. Vi åkte sedan upp och firade min gammelfarmor som fyllt 90. På kvällen kom Julia över och vi gick på andra Hunger Games filmen, den var faktiskt riktigt bra. Så har ni inte sett den så är den att rekommendera. Efter bion åt vi sen middag och hade lördagsmys framför en film. Idag har jag bara pluggat och transporterat mig till morfar, så nu väntar en bortavecka. 
 
Just det när jag var ute och sprang stängde jag inte fickan där mobilen låg och efter ca 100 m, hörde jag en smäll i marken. Mobilen hade hoppat ur fickan och låg upp och ned på marken, mitt hjärta hoppade nog över ett slag när jag vände på den för att sedan kunnat andas ut, skärmen var inte spräckt! Så skönt, men den blev ordentligt kantstött och höj-och sänkknapparna är ur funktion. Någon som har en idé på vad som är fel och det går att åtgärda? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback