1 november 2013!

 
Efter en hel dags spanskapluggande börjar jag faktiskt se spanskans slut vilket är en sak mindre och lite skönare, drog jag på mig träningskläderna för att köra gärnet på gymmet. Helt enkelt få huvudet på lite andra tankar innan jag till och med börjar tänka på spanska. Men när skorna var på kom jag på att gymmet stängde tidigare eftersom det är alhelgonahelgen. Eftersom jag verkligen ville träna var det bara att sticka ut och springa trots att jag hatar det. Rundan blev ca 4 km och det var faktiskt inte så jobbigt, var inte alls speciellt anfådd när jag kom i mål. Nu sitter jag återigen med spanskan och väntar på maten så att jag äntligen får njuta lite av att det är fredag med familjen. 
Hoppas ni har haft en bra sista dag på lovet! Kramar!

Kommentarer
Simon G säger:

Cool bild! =)

Svar: Hehe, tack! Kan dock inte ta åt mig äran då bilden är tagen! :) Men kul att du kollar min blogg! :)
Moa Bremfors

2013-11-01 | 20:56:42
Bloggadress: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback