Snart slut!

Nu börjar man äntligen skymta slutet på grundskolan! Blev igår klar med alla no och so ämnen och om en vecka är min sista deadline på Kunskapsskolan!

Den här veckan har varit full med plugg och träning. Har faktiskt varit ute och gått på morgonen och tre dagar i rad på kvällen + att jag i måndags dödade armarna och cyklade 2 mil på gymmet. Har inte känt något sug till att åka dit och träna inne när det är varmt och hyfsat väder ute, så i helgen sprang jag 3 gånger vilket faktiskt gick bra! Det är så skönt att känna att sommaren verkligen är på gång nu, bortsett från all pollen!

Fredagen och en kompis som imorn fyller år ska firas med vänner och middag! Sedan blir det shoppingdag tillsammans med min lillasyster Emma på lördag kombinerat med barnpassning och kanske grillkväll med simgänget!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback