Nytt i garderoben!

Som jag skrev förut har jag uppgraderat mig från att gå runt med en träningsväska i skolan till en svart snygg väska. Men kvalitén går att diskutera, 5 dagar efter att jag köpt väskan hade sömmen till axelbandet släppt ordentligt men min snälla mamma lyckades laga den ganska bra så jag får hålla tummarna att den håller. I söndags åkte jag tillsammans med familjen till Västerås för att shoppa skor. Jag har under ca 3 månader haft problem med benhinnorna och behövde därför hitta ett par löparskor som kan underlätta lite. Anledningen till att jag har fått problemen är troligen pga dåliga vardagsskor, vilket i mitt fall innebär convers och allmänt platta skor. Jag gjorde därför inlägg till mina vardagsskor för att avlasta fötterna, sedan prövade jag en massa olika skor innan jag hittade de rätta. Tyvärr var de inte de jag ville ha, jag blev väldigt besviken över att inte bara kunna gå in och välja ett par snygga och bekväma skor. Men självklart är det bara ett par som passar och därför ville jag kolla vidare innan jag bestämde mig. Utan framgång gick vi tillbaka till stadium och skulle köpa de första paret men de var såklart slut och jag åkte tomhänt hem. Idag åkte vi därför tillbaka och köpte de i en annan affär och sedan åkte vi till intersport och köpte ett par snygga skor som jag kan använda i skolan och på gymmet. Stort tack till mamma och pappa för de superfina skorna och ert tålamod under min beslutsångest!

Löparskor (grå/rosa): Asics gel convector W - stadium, gymskor (rosa): Reebook realflex fusion - intersport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback