Mys kväll hos Eva!

Hade idag orientering på idrotten, det värsta jag vet, jag kan varken springa eller läsa karta. Det gick bättre än förväntat och nu är det bara att hålla tummarna för att idrottsbetyget blir bra.

Kvällen har spenderats med vännerna hos Eva för att fira hennes födelsedag. Det har blivit skönsång, dans, film och en massa gott. Imorgon taggar jag shoppingdag i Stockholm med syster, vore verkligen bra om jag kunde få med mig något hem för en gångs skull. För en sak man borde veta om mig är att jag är ganska snål när det gäller kläder osv. + att jag hatar att stå i provrum och se min kropp i alla möjliga vinklar, det gör bara att kläderna jag prövar sitter sämre. Men jag behöver verkligen fylla på sommargarderoben, så jag får se till att stå på mig och inte vara så petig!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback