Depp!

Usch har varit på riktigt depp-humör i ett par dagar nu, inget speciellt som hänt utan bara en irriterande förkylning och mycket i skolan. Jag har faktiskt varit duktig och pluggat matte hel helgen för att kunna prestera på dagens matte nationella. Provet gick helt okej och jag har under eftermiddagen försökt skriva på min uppsats i hemkunskap, men har lite svårt att koncentrera mig när solen lockar på en utanför. Igår hade jag hoppats på att få träffa min pojk eftersom vi inte träffats på nästan en vecka, men tyvärr hade han lite andra prioriteringar och jag hängde istället med mina kompisar i solen på baksidan. Vi passade på att njuta av solen tillsammans nu när den äntligen vågat ta sig fram. Vi varvade matteplugg med solande innan de stack hem och jag fortsatte plugga.

Nu ska jag återgå till skolan och gå på en svenska redovisning som jag skjutit upp hela terminen. Sedan blir det fort iväg till gymmet innan jag ska passa lillan ikväll.

Kram på er!

Bjuder på lite snygga egobilder från i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback