290513

Den här j*vla bloggappen gör mig galen! Har försökt blogga flera dagar i rad nu men när allt försvinner har jag gett upp! Men nu gör jag ytterligare ett försök!

En del kläder fick jag allt med mig hem i lördags när vi var i Stockholm. Blev 2 linnen, 3 klänningar, 1 bikini, 1 bh, 1 kjol och lite annat smått och gott. Jag är glad att jag bestämde mig för att leta efter enkla klänningar istället för shorts, för jag är verkligen ingen shortstjej då de inte sitter speciellt fint på mina ben. Så jag är nöjd med det jag kom hem med men jag saknade ett par vita jeans och jag höll i ett par från Zara men blev tvungen att lämna de och springa till tåget. På kvällen åkte jag till en kompis och grillade vilket var mysigt!

I söndags var det morsdag och det firades hos min farmor och farfar och sedan en löprunda med papsen. Jag tror tyvärr det hade en stor påverkan på min onda rygg. För er som inte vet har jag haft problem med ländryggen i mer än ett år nu då jag får väldigt ont i självaste i ryggen, smärtor och domningar ned i benen. Trots att jag kände redan när jag vaknade att jag hade ont så åkte jag till Enavallen för att ha friidrott men efter uppvärmningen kunde jag knappt stå på benen så blev tyvärr inte mycket friidrott för min del. Idag har vi varit och grattat min moster som fyller år, det var mysigt att träffa min lilla kusin Aleida som lärt sig krypa och vinka sen bara några dagar tillbaka.

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback