180513

Godmorgon! 

Den här veckan har varit lite upp och ner då jag har blandat depp och tårar med skratt och leenden. Har inte lyckats träna så mycket pga att det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Det är fullt upp i skolan, men är helt klar med ca 6 ämnen nu vilket känns skönt. Jag blev så förvånad i onsdags när min SO-lärare ville prata med mig om min sista religionsuppsats. Jag har alltid hatat religion och tyckt att det varit svårt att prestera bra på och hade därför bara hoppats på att kunna få ett C. Men han var supernöjd med mitt arbete och jag fick ett A, behövde verkligen det för att orka det sista. Jag har även skrivit det näst sista nationella för den här terminen vilket var i matte, provet var inte speciellt svårt och det gick helt okej.  Nästa vecka avslutar vi de sista kurserna sen har vi en vecka på oss att bli klara med de resterande ämnena. 

 I torsdags hade vi finbesök på skolan av ingen mindre än William Spetz som höll en rolig föreläsning, riktigt kul att träffa honom! Igår åkte jag med Alice till en tjej som fixade våra naglar, hennes vita tippar var slut så hon fick måla vitt vilket inte blev lika bra men jag är ändå ganska nöjd. På kvällen myste jag med mamma och pappa framför tv:n, pappa somnade vid tolv och då passade mamma och jag på att kolla på ett avsnitt "Grey's anatomy". Så bra serie som jag verkligen rekommenderar!
 
Idag ska jag och pappa övningsköra igen, titta på semifinalen i hockey, träna och sedan kolla på Eurovision finalen som är ikväll. Får se om jag hinner klämma in lite plugg emellan, annars får jag ta tag i det imorn. 
 
Kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback