Träningsvärk här kommer jag!

Hejsan hoppsan! Helt slut efter dagens prövningar, skolan var lite kaotisk och jag hade svårt att koncentrera mig. Efter skolan tog jag mig till gymmet där jag och Fanny körde sönder benen och rumpan. Imorgon kommer jag garanterat ha träningsvärk och inte kunna gå! Jag skulle egentligen suttit barnvakt åt min 4 månader gamla kusin Aleida som jag alltid gör på tisdagar, men de hade tydligen blivit magsjuka så jag hoppas att de snart kryar på sig. Nu ligger jag och letar tryck till våra klasströjor, eftersom att vi har lite svårt att komma överens så gäller det att ha många förslag. Det ska bli så otroligt skönt att gå ut 9:an och slippa alla tråkiga ämnen som till exempel bild, slöjd, hemkunskap och musik! Längtar så sjukt mycket till balen och skolavslutningen, den här sommaren är man klar med allt och man kan liksom inte plugga ikapp eller nått sånt! Det ska bli så roligt att börja om och träffa nya människor till hösten! Om man ska återgå och titta på resten av veckan så är det inget jag ser fram emot, imorgon är det spanska nationella hela dagen, på torsdag har vi so-seminarium och på fredag har jag no-seminarium. Usch är inte alls taggad på spanska prov, är då sjukt arg och trött på min lärare som inte lärt oss nånting det senaste året. Vilket innebär att det kommer gå rakt åt skogen i morgon. Nu ska jag mysa lite med familjen och sedan sova.

Detta är en bild på några av övningarna som vi körde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback