Snart lov!

Åh snart händer så mycket roligt mitt i all stress, jo påsken och lov närmar sig äntligen. På långfredagen åker jag och Olle med min familj till Älvdalen för att hälsa på mina kusiner över påsk. Ska bli kul och spännande att se hur de har det för jag tror det var 6 år sen vi var där sist. Men snart kommer vi, därefter bär vi av till Idre i en vecka. Ska bli så skönt att komma härifrån och få tänka på annat en vecka! När vi kommer hem dröjer det bara två dar sen är det min födelsedag, i år blir första gången jag fyller år på en vanlig skoldag. Den har alltid lyckats falla in under påsk eller i alla fall på lovet. Men i år blir det säkert extra mycket stress och prov för att fira mig.

Tidigare var jag på ett corepass och sedan gick jag ned till gymmet och cyklade 1.5 mil så nu känner jag mig duktig igen. Har även varit duktig och pluggat kemi inför morgondagens nationella, så imorgon håller vi tummarna för alla som skriver. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback