Skid-dag!

Hela dagen har ägnats åt skidor, tidig morgon med frukost på sängen till Vasaloppet. Verkar faktiskt riktigt härligt att åka detta, kanske låter sjukt men skulle faktiskt kunna tänka mig att åka Vadaloppet nån gång. Blev fascinerad av alla hurtiga och glada människor som tog sig hela vägen. Efter Vasaloppet blev det till att kolla på 5 milen, har man en intresserad kille så får man väl offra sig lite. Men det var inget jag ångrar, var riktigt häftigt att se Sverige leda nästan hela vägen och sedan åka hem ett VM-guld. Riktigt bra jobbat till alla aktiva idrottare denna helg! Själv tog jag mig till Friskis efter allt detta tv-tittande och cyklade 7 km innan jag gick på ett pass. Nu har jag käkat mamma och pappas goda fisksoppa och pratat med min Englands kompis Eleanor på Skype. Hoppas alla har haft en bra helg med nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback