Mar. 16, 2013

Jag hade faktiskt tänkt blogga tidigare men jag glömde helt bort och sen somnade jag i pappas knä. Var under eftermiddagen på stan tillsammans med Keli och sedan drog jag till gymmet. Det var nästan helt tomt, otroligt skönt i jämfört med måndagar då man måste köa för att få en cykel. Men idag kunde jag välja precis vad jag ville, det blev ett ordentligt magpass och sedan 8 km på crosstrainern. Grymt skönt. Väl hemma tog jag en långbastu samt en långdusch när jag var klar stod middagen på bordet. Mamma serverade idag en otroligt god saffrans-kyckling med vitlöksräkor med bandspagetti och sallad. Otroligt gott! Vi har sedan myst ned oss ordentligt och kollat på "The hangover II" men jag slocknade efter halva och ska nu transportera mig till sängen för att kunna få min skönhetssömn.

https://cdn2.cdnme.se/4090162/6-3/pic_5143b1519606ee6e4d9d90b3.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/4090162/6-3/pic_5143b156ddf2b363cfc1036b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback