Mar. 14, 2013

Hej hopp! Idag har det varit en blandad dag rent känslomässigt, fick A i hemkunskap vilket piggade upp den sega förmiddagen, kom även på en toppenidé till vårt återvinnings projekt som vi har i slöjden. Eftermiddagen var seg då jag blev tvungen att verkligen ta tag i min musikuppsats, men jag fick mycket gjort och kunde bocka av ytterligare ett mål, skönt! Sista timmen hade vi idrott då det var boxningsfys, jobbigt men riktigt roligt. Världens bästa farfar hämtade mig från skolan och körde mig till simträningen där det först var gym och sedan simning. Haha för mig som just nu är så otränad i bassängen var det ett jobbigt pass och jag fick kämpa mig igenom serien, men överlevde gjorde jag och det fick jag fira med ytterligare lite plugg.

Men imorn är det fredag och helg! Helgen ska spenderas med familjen och med plugget, kanske en del träning också. Men nu önskar jag er en riktigt god natt, för nu ska jag vila upp mig inför morgondagens seminarium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback