Mar. 12, 2013

Hejsan! Idag har jag haft träningsvärk! Fanny och jag var igår på gymmet i 1,5 timme och körde ben och rumpa tills vi knappt kunde stå på våra ben. Därefter gick vi en trappa upp och körde ett core-pass tillsammans med Julia, sjukt jobbigt. Idag kan jag säga att det känns i benen och i rumpan, var så otroligt länge sen jag hade träningsvärk men nu kommer jag minnas det ett bra tag framöver! Bästa medlet för träningsvärk är ju egentligen träning, men idag fick min lediga tid ägnas åt spanska inför morgondagens nationella tillsammans med Minette, sedan satt jag barnvakt till min lilla korv Aleida. Hade varit skönt att få träna men det tar jag igen imorgon då det blir arm och kondition.

Jag måste verkligen ta och skärpa mig med skolan, har ju spanska nationella imorn vilket inte alls känns bra eftersom jag inte kan nånting. Sedan är det nationella i kemi på tisdag och vanligt fysikprov på torsdag. Usch säger jag bara! Däremellan ska man hinna med alla vanliga ämnen som matte, svenska, engelska och spanska. Haha har ska även vara klara med förberedelserna på fredag inför vårt kommande slöjdprojekt som går ut på att återvinna, alltså skapa nått nytt av nått gammalt. I mitt huvud står det verkligen helt stilla, men det löser sig säkert. Nu ska jag återgå till spanska plugget! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback