Mar. 10, 2013

Ledsen för dålig uppdatering, har varit fullt upp och har haft en massa annat i huvudet! I fredags var jag på gymmet med Ella innan jag, Olle och hans mamma åkte och valde säng till hennes nya lägenhet, haha måste säga att det är väldigt skönt att gå runt och prova en massa sängar. När beställningen var gjord åkte vi hem till henne och fixade lite med tv:n och fikade. Väl hemma blev det bastumys och sedan tacomys med familjen. Igår tog vi oss upp på stan för att köpa present till Olles syster och sedan lite nytt till mig. Middagen åts i Uppsala på en thai-restaurang tillsammans med Olles familj för att fira hans syster. Vi hann hem lagom till mellofinalen där hans kusin var med och dansade bakom Anton Ewald, så självklart hejade vi på honom. Nu ligger en massa plugg och väntar på mig och sen skriker kroppen efter träning!


Kommentarer
Anonym säger:

Kan du gör mer inlägg?

Jag har ett förslag som skulle kunna lock många till din blogg!

Gör en videoblogg en gång varge vecka?!?<3 älskar din blogg men skulle älska den mer om du la ut video bloggar!
Har du något syskon såna fall kan du lägga ut en bild på hon/han?

2013-03-10 | 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback