Grattis världens bästa pappa!

Idag blir min kära fader ett år äldre och ett år snyggare. Det har firats med fika och släkten. Mamma och min lillasyster Emma hade bakat en massa mumsigt som de bjöd på. Därför skickar jag nu ytterligare ett stort grattis till pappa, tack för allt du gör för mig och för att du finns. Jag älskar dig!

Gårdagen ägnades åt kemi, långpromenad med mamma och pappa, styrketräning med pappa och myskväll med Julia. Tanken var att vi skulle kolla på film men det glömdes bort under allt prat, haha finns så mycket man kan prata om i timmar. Jag tror jag även lyckats (med lite hjälp av Julia och mamma) hitta en klänning till avslutningsmiddagen och en till skolavslutningen, men tyvärr verkar en av dem vara slut så jag ska försöka maila nelly och fråga om de kommer få in den. Jag ska försöka lägga ut en bild på klänningarna när jag är helt säker.

Efter det lilla kalaset åkte jag till gymmet och körde 30 min på crosstrainern sedan gick jag på pass med Emma och Fanny. Innan sängdags ska jag försöka läsa igenom gamla anteckningar inför nationella på tisdag. Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback