Ett sent inlägg!

Sorry för det sena inlägget! Har varit fullt upp idag. Spanska muntliga gick faktiskt över förväntan och jag hann till och med förbereda mig en hel del vilket var skönt. Efter skolan körde jag ett grymt pass med Fanny på gymmet, idag var det armar som gällde och sedan cyklade jag 2 mil. Kändes faktiskt hyfsat bra trots träningsvärken i rumpan. Pappa var snäll och hämtade mig efter 2 timmar men jag blev då tvungen att åka med och handla. När vi kom hem var jag så hungrig så det kändes som en enda karusell i min mage. Därefter har jag pratat med Olle och försökt lösa hans dubbelbokning, han har förstås lyckats boka högskoleprovet när vi är i Idre och åker skidor på påsklovet. Jag förstår inte hur det alltid lyckas bli såhär och det blir en så stor besvikelse när det är något man verkligen sett fram emot. Jag hoppas verkligen att det löser sig snart för det är inte alls långt kvar tills vi åker!

Haha jag hittade den här och tyckte den var lite kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback