En tuff dag

Ledsen för dålig uppdatering, men var helt utmattad igår. Istället för att vara i skolan var jag i simhallen tillsammans med min idrottslärare, alla 9:or hade igår simning och jag hjälpte till att visa lite. Jag passade även på att simma mellan lektionerna. På eftermiddagen gick jag till gymmet tillsammans med Julia där jag bland annat cyklade en mil i intervaller. Var så sjukt trött i benen efter, kvällen och natten spenderades hos min älskling. Idag blir det plugg och mys med Olle, har en hel del som ska vara klart nästa vecka.

Jag har även kommit på att det inte alls är långt kvar till alla roliga saker. Snart är det påsklov och då ska jag, olle, mamma, pappa och min syster Emma åka till Idre och åka skidor i en vecka. Jag älskar att åka skidor senare, för då är det oftast fint väder och man behöver inte klä på sig så förskräckligt. Sedan fyller jag 16 veckan efter lovet, efter set kommer bara balen, skolavslutningen och sommarlovet närmare och närmare. Jag måste verkligen börja kolla efter klänningar till balen och skolavslutningen men känner tyvärr ännu ingen lust. Men nu ska jag försöka få lite plugg undanstökat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback