En liten tjej blir stor!

Igår fyllde min lilla syssling Linnea hela 7 år, kan inte förstå att min lilla Ruskprick nu har blivit stor. Vi var därför på en mysig middag för att fira Linnea, därför säger jag idag ett stort grattis till min lilla knasboll Linnea.

Har även hunnit njuta av solen och pluggat tillsammans med mamsen, satt ute på baksidan i nån timme och lyckades faktiskt fylla hela ansiktet med fräknar. Skulle kunna säga att det är mitt vårtecken, när man kan sitta ute i solen och sedan komma in med hela ansiktet fullt av fräknar så är våren på väg. Jag satte därför på mig skinnjackan jag fick av min underbara pojkvän i födelsedagspresent förra året, och utmanade mig själv med ett par skor med klack. Jag kan verkligen och då menar jag verkligen, inte gå i höga skor. Det blir vingligt, fötterna värker och jag vrickar fötterna hur lätt som helst, men idag började jag min övning inför skolavslutningen då jag faktiskt vill kunna ha ett par snygga skor och fortfarande kunna gå som folk. Det gick helt ärligt bättre än förväntat vilket resulterade till en hel Moa vid hemkomsten. Imorn ska jag ta sovmorgon, vilket ska bli skönt inför veckan som återstår innan påsklovet! Sov gott allihop!

Jag bjuder även på en liten bildbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback