En jobbig dag!

Dagen startade med nationella i kemi, kan bara säga att det gick okej. Det var svårt att förklara och resonera eftersom det var många saker som vi inte ens lärt oss, men jag är ändå nöjd att jag la ned lagom mycket tid på alla delarna. Eftermiddagen var seg och kroppen var trött efter att ha suttit still så länge, men den väcktes när jag och Fanny tog en promenad ner till gymmet där vi tillsammans med Ella körde arm. Tyvärr blev jag tvungen att sticka tidigare eftersom jag skulle sitta barnvakt till Aleida.

Jag är helt slut efter kvällens kaos. För er som inte vet sitter jag barnvakt åt min 5 månader gamla kusin lite då och då. Hon är alltid världens gulligaste och snällaste. Jag har nu passat henne väldigt många gånger sen hon föddes och hon har aldrig gråtit. Därför blev det en helt ny upplevelse med hennes totala utbrott idag, en vrålhungrig och dödstrött bebis är ingen lätt match. Hon bara skrek och skrek. Min tröja var helt söndergråten och ner snorad när hon äntligen somnade. Helt slut är jag och även helt förstörd efter att ha sett det lilla krypet skrika livet ur sig tills hon nästan spydde. Hoppas att slippa den upplevelsen kommande gånger, är verkligen sjukt hemskt att se en så liten skrika så hon nästan kräks. Men som tur är, är hon otroligt söt som glad och brukar för det mesta vara glad så vi får hålla tummarna till kommande gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback