En grötig dag!

 
Vilken grötig dag, haha åt faktiskt havregrynsgröt till mellanmål innan träningen idag. Känner mig väldigt duktig efter ett core-pass med Julia, för de som inte vet vad core är så är det bålstabilitet vilket innebär mage, rygg och balans. Efter det gick jag ned till gymmet där jag satte mig på cykeln idag igen och cyklade 1.5 mil i intervaller. Var helt öm i hela rumpan efter att ha suttit på sadeln och var även helt slut i benen och rumpan, det tar verkligen mer än vad man tror när man står upp och cyklar med tungt motstånd. Jag tror faktiskt att cykling är det jag kommer ägna en hel del tid åt nu när jag har benhinneinflammation och inte får springa, gå och en massa mer. Jag hade planerat att hinna med lite ben också men det blev för tajt eftersom jag hittade några att prata med i början. Väl hemma har jag pluggat matte och bild innan jag tog en liten tv-paus, nu ska jag fortsätta plugga lite engelska. Måste ha läst ut The Hunger Games om tre veckor och har verkligen inte kommit långt, så det är nog bäst att jag läser vidare nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback