En bra dag!

Hej hej! Idag hade jag nationella i spanska, jag hade inte pluggat nånting och struntade totalt i att vara nervös. Vilket faktiskt lönade sig, jag hade säkert kunnat göra bättre om vi hade haft längre tid på varje del men med de förutsättningarna vi spanska elever hade så är jag nöjd. Efter skolan hann jag bara hem en snabbis och käka gröt, innan jag drog till gymmet i där jag och Fanny körde arm, mage och till sist cyklade jag en mil. Jag, Fanny och Emma tog sedan en stund i bastun, vilket var riktigt skönt. Nu har jag påbörjat nästa plugg, ska skriva en uppsats om hållbar utveckling tills på fredag då jag har no-seminarium.

Jag fick även nyss reda på att jag är barnledig på fredag då jag egentligen skulle sitta barnvakt åt Anton (3 år) och Linnea (6 år), men även idag blev det inställt pga sjukdom. Så på fredag väntar mys med familjen och olle, och på lördag middag med Olle och hans familj. Imorgon har jag faktiskt tänkt gymma med simningen och därefter simma, ska bli skönt och roligt. Nu blir det till att fortsätta plugga innan jag ska sova.

Jag bjuder på en gammal bild, längtar så mycket till våren och att kunna ha convers och skinnjacka! Får även bli än på mig och Märta när vi körde skoter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback