260313

Jag orkade verkligen inte blogga igår, hade prov idag som jag behövde plugga till efter träningen. Pluggandet var ändå till förgäves imorse då typ ingen fattade nånting. Tyvärr var det detta prov som ska sätta hela vårt geografibetyg, men hoppas verkligen på att lärarna fattade att de inte hade förberett oss tillräckligt så att vi kanske kan få komplettera. Jag hade även min labration i nationella, som faktiskt var busenkel, jag hade verkligen trott att jag skulle stå där som ett fån och inte förstå nånting men det gick faktiskt bra. Efter skolan tog jag mig till gymmet en snabbis innan jag gick och hälsade på hos älsklingens mamma en stund, och när jag väl anlände hem var min lilla sötnos Aleida där. Jag brukar ju sitta barnvakt men min moster och hennes kille skulle inte bort idag så vi käkade istället middag tillsammans, eftersom vi åker bort sen.

Jag har även fått reda på att klänningen jag bestämde mig för att ha på skolavslutningen är slut och de kommer inte få in den igen. Så himla surt! Därför börjar nu kampen om att hitta en annan. Jag har lite bildbrist och visar därför klänningen jag skulle haft, visst är dem fin?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback