240313

Hipp-hipp-hurra! Säger jag idag till min älskade farmor. Jag har verkligen världens bästa farmor som alltid finns där och ställer upp för mig och idag fyller hon år så jag säger även idag ett stort grattis! Haha halva min släkt fyller typ år i mars och April om ni undrar varför det blir så många grattis-inlägg.

Mitt avslut på denna vecka har varit lugn, har blandat plugg med ett besök hos mormor och träning på det. Träningen idag blev 35 min på crosstrainern och sen ett pass med mina härliga vänner!

Om en vecka anländer vi till Idre och det ska bli så enormt skönt att få komma iväg en vecka. Att min pojkvän ska med gör veckan bara ännu bättre, tror det kan vara bra för oss att få vara tillsammans mer nu när vi bara surar på varandra och inte har varit med varandra på tre veckor. Enligt mig är det alldeles för långt och hatar att inte kunna träffa honom varje dag, men enligt honom är det inget problem. Jag förstår inte hur man kan se det på det sättet, eftersom jag saknar honom så sjukt mycket men inte känner mig lika saknad. Nu är det bara fyra skoldagar kvar innan den sista pausen innan hårdkörningen innan skolavslutningen, veckan bjuder på 2 prov och sen ska jag försöka klämma in lite redovisningar för att få det undanstökat innan påsk. Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback