220313

Jag är verkligen urdålig på att uppdatera i tid, kommer alltid en massa saker emellan eller så hinner jag somna. Idag lyckades jag hinna med en hel del saker efter skolan. Jag var först på gymmet i 2 timmar med Anton, där vi körde mage och rygg, när han gick fortsatte jag med kondition där jag körde 50 min på crosstrainern. Därefter mötte jag Alice på stan där jag hittade en fin kofta. Vi tog sedan en långbastu innan jag gjorde kockdebut. Jag har aldrig kunnat laga mat eller haft något intresse för det, men jag har nu bestämt mig för att lära mig att laga mat så att jag nån dag i livet kan klara mig själv. Jag lagade kyckling med bacon och sås, med potatis och en grym sallad som jag lagade tillsammans med Julia för ett bra tag sen. Blev faktiskt förvånansvärt gott och hela familjen blev faktiskt nöjd, sen var jag så trött att jag slocknade framför den tråkiga fotbollsmatchen. För de som inte såg blev det 0-0 mellan Sverige och Irland och jag valde därför att sova. Hoppas alla har haft en mysig och bra start på helgen! Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback