210313

Förlåt att jag inte skrev nånting igår, jag tränade med Fanny på kvällen och sen åkte vi till farmor och farfar på gofika. När vi kom hem behövde jag plugga fysik eftersom vi hade fysikprov i morse, men istället somnade jag. Provet idag gick väl helt okej, det var inte så svårt. Resten av dagen gick trögt, nu efter 1,5 timme på gymmet är jag lika trött som vanligt. Idag berömde jag mig även för att jag var trött på vintern och drog på mig skinnjackan, det är en så härlig känsla att få släppa vinterjackan (även om jag inte riktigt släppt den än). Men man blir så glad av att slippa den stora och tjocka känslan man har hela vintern.

Blir tyvärr ingen pojkvän i helgen heller eftersom han är sjuk igen... Han är verkligen alltid sjuk. Nu när man inte varit med varande på två veckor börjar humöret svänga. Saknaden av att få en kram av den man älskar mest av allt är just nu enorm. Det blir inte direkt bättre när man inte kan prata med varandra eller aldrig får höra att man är saknad. Usch jag är riktigt less på det här, hatar att inte kunna träffas på vardagar och att alltid vara den som tar initiativ. Jag vet att jag just nu bara letar efter saker att sura på, men jag hittar bara fler och fler saker som får mig irriterad. Haha sorry för tråkigt inlägg, men behövde prata ut lite när pojkvännen inte finns på plats... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback