Jun. 29, 2013

Har äntligen vågat testa lite med bloggen nu, haha inget speciellt men lite roligare blev det nog! Jag hoppas på att kunna utveckla min blogg till något mycket bättre och uppskattar därför tips och idéer från er! 


Under tiden jag fixade lite med bilder hittade jag en fin bild på min syster Emma och en söt Rasmus som tillsammans med sin familj är några vänner till min familj. Bilden togs under midsommardagsfirandet på Märsön, där det var många olika familjer och roliga människor. Vi badade, åkte båt/flotte, åt en massa mat och hade mysigt. Mitt i natten fick killarna för sig att bada jacuzzi och sedan steka ägg vilket faktiskt var ganska gott. Jag behövde nog det för att orka gå till farmor och farfar sen.

Kram på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback