Jun. 04, 2013

I helgen var jag och Fanny ute och fotade lite, Fanny tog bl.a. de bilder som är på mig i min nya header och jag tog de på blommorna. Tack så jättemycket Fanny! Skulle ni vara sugna att kika på andra bilder som hon har tagit så kolla hennes blogg http://faannypersson.blogg.se/
tyvärr har hon slutat blogga för tillfället men hon har en hel del fina bilder som är värda att kolla på.

Som sagt nu har jag äntligen fixat en header och det har även börjat växa fram ett litet intresse för foto. Fick låna Fannys kamera för att testa ta några egna bilder och några bra blev det i alla fall. Kommer bild där nere!

I söndags bestämde vi i 9:an oss för att tälta utanför skolan eftersom vi inte fick sova i. Vi slog upp en hel del tält och gjorde en liten brasa som vi sedan omringade för att mysa. Jag tror vi var ca 45-50 pers. Som under hela natten gynnade McDonalds. Från början var det nog tänkt att vi skulle sova, men när det bara blev ljusare och ljusare tyckte ingen att det var nån idé så tälten var egentligen helt onödiga. Alltså dygnade jag för första gången och när vi på morgonen hade busat rejält med lärarna så fick vi "kolla" (i princip alla sov) på film i arenan till klockan halv tolv då vi fick sluta. Att sedan hålla sig vaken tills igår kväll var en match men jag lyckades. Nu är jag trött som bara den, men ska njuta av den sista dagen tillsammans med alla!

Kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback