Grattis världens bästa Julia!

 
 
 
 
 
Idag tog världens bästa Julia studenten och är äntligen klar! Grattis till dig, jag hoppas att du har haft en grym dag som du aldrig glömmer. Grymt bra jobbat med allt och nu är du äntligen fri! Du är bäst vännen och jag hoppas du vet det! 
 
Dagen har alltså bestått av student, var i skolan en snabbis innan jag åkte med Julias pojkvän,syster och hennes pojkvän till Uppsala för att kolla på utsläppet där även resten av släkten befann sig. Man blev lite sugen och längtan tills det är min tur växte lite när man fick se alla fina studenter. Efter studenttåget tog vi oss hem till Julia för att fortsätta firandet med hennes släkt. Det var mysigt och roligt, nu är jag dock alldeles för mätt och även ganska trött. Idag var även absolut sista gången jag var i skolan, för på måndag blir det brännboll innan avslutningsmiddagen. Sedan har vi sovmorgon till tre på tisdagen då vi ska få beygen och tackas av, av lärarna innan vi promenerar ned till skolavslutningen. Sen är allt över och det är dags att skiljas från alla, tråkigt men ändå känns det lite skönt. Jag ser fram emot att skaffa nya vänner och börja om på nytt samtidigt som jag kommer sakna alla sjukt mycket och jag hoppas att vi kan försöka hålla kontakten. 
 
Återigen grattis Julia och även grattis till alla andra studenter som idag tar klivet ut i verkligheten! 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Kan du göra mer inlägg? Och kortare för det är jätte jobbigt att läsa allt du skriver! Snälla kan du gör fler inlägg?????

2013-06-06 | 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback