Avslutningsmiddagen!

Hej på er! 
 
Förlåt för det långa uppehållet, det var fullt upp innan allt med skolavslutning osv. och sen behövde jag bara en paus. Men nu är jag tillbaka och tänkte berätta lite om vår avslutningsmiddag. 
 
Eftersom att det regnade så mycket under vår brännbollstunering så fick vi sluta tidigare. Jag och några kompisar åkte hem till mig och fixade oss tillsammans inför vår avslutningsmiddag. När vi kom till middagen var alla ute och vi blev serverade cider av 8:orna, vi tog en hel del bilder som kommer längre ned. Väl inne bjöds vi på en tre-rättersmiddag som inte var den bästa men den dög. Lärarna höll tal och dansade till låten "Gagnam style" vilket var både fint och otroligt roligt. Efter middagen plockades bord och stolar snabbt undan och innan vi hann märka det var det dags för vals. Valsen förvandlades till dans i en helt annan form av våra inhyrda DJ:ar som tillsammans med lärare och elever gjorde kvällen till en av de bästa hitills. Tack alla som gjorde kvällen så otroligt bra! Här kommer lite bilder från kvällen! 
 
 
 
 
Uppsättningen jag gjorde på Emma!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback