Årets första dopp!

Under all midsommarfirande tog jag årets första dopp i sjön på Märsön. Märsön är en liten ö som ligger utanför Enköping, där min farmor och farfar och en massa bekanta har sommarstuga. Midsommardagen firades där med en massa nära och kära, det var riktigt kul men jag är helt sönderbiten av myggen. Min vänstra vad är helt rödprickig och kliar som bara den. Hoppas bara att det snart försvinner för det är inte direkt så snyggt att ha shorts just nu, men har inte direkt nått val i värmen som dagen idag bjöd på. När vi på eftermiddagen av Midsommardagen hade tagit båten till en annan liten ö för att grilla tittade solen fram för ett ögonblick och det dröjde inte länge innan vi slängt av oss kläderna och simmade i det kalla vattnet. 
 
Dagen efter (söndag) tog jag och Emma en promenad till bryggan och badade med någr kompisar. Solen visade sig då mer och vattnet var faktiskt varmare. Bjuder på lite bilder från när vi hoppade ifrån flotten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback